Saturday, February 5, 2011

hidup kena ceria selalu.;)

kembali ke alam yang nyata.alam yang penuh dengan warna warni persoalan...setelah bermain di alam bayangan untuk beberapa hari ni..(cuti)..takpe.. walau macam mana pun,kita kena senyum....senyum tu sangat membantu untuk merehatkan minda..walau banyak mana pun..walau berat mana pun masalah kita,senyum je....(sambil nyanyi lagu senyum)

dating
the last two days, pergi karoke lagi di ali baba.tapi kali ni dengan boyfriend..entah promotion ape entah,tak pasal-pasal melalak-lalak berdua sampai 2jam.only for rm25.terima kasih...yang tu pun sangat-sangat membantu untuk merehatkan otak.sebab nyanyi lagu pekik-pekik sampai free melayang-layang pemikiran masing-masing..

then, we went to Dangan Bay( owh sangat lama tak pergi! ) konon-konon walk together macam romantik.hahahaaa...takde maknanya..;p
sebenarnya nak snap pictures. dia nk try kamera baru..belum khatam katanya nak menggodeh..tapi....(marah ni) tak sampai berapa minit, "out of battery". sempatlah jadi model 3-4keping..buat jamah-jamah..hahahaa..
takpe, yang penting aku happy!
dah itu saja sesi berdating.

p/s: nak cakap sebenarnya hidup ni tak perlulah nak stress sangat..
apa pun yang kita buat,apa pun yang kita lalui dalam hidup ni, walau pun just a simple thing,  boleh jadi sesuatu yang bermakna...kalau kita pandai menghargai...
(untuk diri sendiri juga)


3 comments:

  1. best nye awk gi jalan2 ngn bf..gi danga bay lepak2,ckp psl hati..bestnye..so romantic la dear..hihi..

    ReplyDelete
  2. tol2.. hargai setiap detik even 1 saat... hehehehe

    ReplyDelete
  3. bi:mane dtg aku nk romantik bi...hihii..
    izan: tau xpe..;)

    ReplyDelete