Monday, February 28, 2011

confident level tu kena tinggi..

cuba bayangkan.....

anda menunggu bas yang mungkin akan datang dalam masa sejam lagi..di kiri anda ada sebuah kedai runcit dan di kanan anda ada sebuah rumah yang anda tak kenal siapa tuannya....
tiba-tiba....
YA Allah!!!!sakitnya perut!!!!!hahaaaa....
apakah tindakan anda?????
1)tahankan aje...
2)tumpang toilet kedai..
3)tumpang toilet rumah..

it happened to me today!!

....ceritanya macam ni.....
semalam mak masak pulut kuning dengan kari daging..kan heaven tu...
seperti biasa,aku tunggu member nak pergi kerja kat tepi jalan.kat stall burger...sebab rumah mak masuk ke dalam sangat nanti susah pulak dia nak pusing-pusing..memudahkan lagi,akak aku lah yang hantar awal kul 8.biasanya member aku sampai dalam kul 8.30...
diam punya diam..tetiba...YaAllah....sakitnya perut....memang sure tak boleh nak tahan.panas semacam je..hahaa...niat dalam hati,Ya Allah,Kau kurangkanlah sakit perutku ini..supaya dapat tahan sampai kat ofis nanti...tapi...
sumpah tak tahan nak ter&^*%$!!

nak balik memang tak lah.sebab kat rumah dah tak ada orang nak amik.semua dah pergi kerja and mak aku bawa ayah pergi hospital..tengok kanan,ada rumah..tapi tak kenal pun.kiri pulak..kedai runcit...tapi..kedai mamak...ramai pulak tu mamaknya..lelaki belaka...owh...itu bahaya...

ahhh!!!!nekad!
assalammualaikum...makcikkk.....mintak maaf....nk mintak tolong boleh tak???saya nak tumpang bilik air!!
(sengih)


p/s: kalau tak confident mungkin boleh rosak usus aku lepas ni..hehehe

4 comments:

  1. sure ke akaq wat macam tu pg tadi?? then tuan uma tu ckp ape??

    ReplyDelete
  2. tepakselah..hahaa..die ckp msuklah..tp die tunjuk bilik air (kecik)
    kite ckp nk ter*&^%
    baru die anta pegi belakang..haha..

    ReplyDelete
  3. ahahah..pza bongek..wat malu jek pepagi jek dh bg taik kt umah org..haha

    ReplyDelete
  4. ko nk ke kwn ko ni mati xmembuang bi?hahahaa

    ReplyDelete