Friday, June 17, 2011

__pilihan yang baik untuk perempuan__

saya dah biasa bila orang kata kulit macam jantan.sebab saya banyak bulu roma.ahahaa..kejadian Tuhan tak boleh nak pertikaikan.kalau hati saya sakit bukan boleh cantikkan kulit bak model pun. baik ignore okay.tak payah stress! kau nak cakap,kau cakap. tapi walau pun begitu, ramai orang tak tahu kulit saya sebenarnya sensitif bak baby . so, lets call it boy-baby skin!oyeh!(mengarut).

sensitif macam mana? bayangkan saya sentiasa accident dengan kertas atau apa saja yang saya bekerja dengannya. luka sana sini hanya kerana sekeping kertas.dahsaaatttt.
kulit kepala juga macam tu.kena guna syampoo satu jenis saja. head & shoulder. kalau tak, pening kepala sampai tak boleh bangun.dahsattt jugak..^_^

so, tak terkecuali kulit sensitif yang lain. saya perlu ambil langkah berjaga-jaga dan menjaganya. lebih-lebih lagi bila bulan mengambang..eheh apa tu? malu nak cakap. ^_^ untuk penyerapan yang sempurna, saya menggunakan:
ramai yang menggunakan kotex untuk penyerapan yang sempurna terutama waktu tidur. kualiti nya saya tak nafikan.tapi permukaannya agak kasar dan saya mudah mendapat alahan. jadi,. saya sentiasa bertukar jenama tuala wanita sampailah ini diperkenalkan.

selain penyerapannya yang juga sempurna seperti kotex, saya tak perlu risaukan alahan lagi.permukaannya lembut dan sesuai untuk semua jenis kulit!

tak percaya, CUBALAH!

No comments:

Post a Comment