Tuesday, June 21, 2011

KL Gengster punya hal

people keep talking about it. tapi aku tak tengok-tangok. ini bikin hati panas. mana boleh kaki wayang kalah dengan orang.. KL Gengster. cerita macam dah lapuk dek masa. tapi masih hangat di pasaran. jadi aku calling-calling orang nak ajak tengok. tapi semua respon "dah tengoklah" ah benci!. sampai aku ajak Saleh teman! tapi fikir-fikir macam bersalah dengan boyfriend sendiri. last minute aku diamkan. sorry Saleh. terpaksa.

jadi, takde jalan lain. aku ngurat boyfriend yang tengah sibuk nak exam kat shah alam sana. ngurat punya ngurat, deal..dia sanggup balik.eheh. tq bebeh. love you more. tq also walau pun tau aku nak tengok sebab ada Aaron hero melaya!

tapi satu aku bangga. bangga dengan perkembangan otak pembikin filem. yang tau nak majukan perfileman Malaysia. setanding dengan filem luar negara. yang sebelum ini aku rasa hampeh, lagi-lagi aku memang tak minat syamsul yusof, but now, aku respect lah.hehe..syok sebab tak bosan. full of action..tak rugi tengok walaupun terlambat sikit,..tahniah sebab kutipan sekarang dah mencapai 11juta..=)

p/s::i like Aaron!haha

No comments:

Post a Comment