Monday, May 16, 2011

langit tak selalunya cerah!

pagi-pagi aku tengok matahari bersinar bercahaya naik.lari-lari anak ke dalam rumah sebelum orang datang menjemput. sepantas kilat aku ambil baju-baju untuk disidai. termasuk yang semalam dah nak kering pun aku balun sidai jugak..nak kering sampai garing. baru syok nak lipat. *kejadahnye entah*.

ok siap. boleh pergi kerja dengan senang hati. tup tup pukul 1 kakak ku telefon dari ofis, "ko jemur baju ke? hujanlah!!!"


ok..rumah tak ada orang.pergi angkat diri sendiri ye baju-baju. -_-

p/s: baik-baik dah nak kering,balik ni kenalah basuh semula.hahaha..tu lah..kan dah cakap jangan tamak... (ada kena mengena tak?)

3 comments:

  1. orang tamak selalu rugi, macam fyza sgn baju-bajunye. (best x?)

    ReplyDelete
  2. hahahaaa..awak sengal ek!..=p

    ReplyDelete