Tuesday, May 3, 2011

its her day! :))

walaupun kami tak ditempatkan sebilik masa belajar dekat Segamat,dia tetap teman sekatil.dia teman sebantal.dia teman sepinggan.dia teman belajar saya. teman berjanji untuk sama-sama berjaya.teman susah senang.teman sedih dan gembira.dan walaupun dia ibarat pembaris yang lurus (dulu),dia tetap bestfriend saya!walaupun saya selalu dajalkan dia,saya tetap sayang dia! :))
nadiana adami~

bersama kawan-kawan UITM Segamat~

semoga kekal lah ye..aku doakan yang baik-baik aje..:))

dan sekarang masing-masing punya haluan sendiri.tapi our friendship will never ends...
InsyaAllah...


 S.E.L.A.M.A.T- B.E.R.T.U.N.A.N.G

 nadiana & kamarul


p/s: dah tak boleh nak jadi rakan seperjuangan yang dulu kata nak sama-sama belajar tinggi-tinggi dekat tingkat 14 menara SAAS UITM Shah Alam! :((

3 comments: