Wednesday, January 12, 2011

senyum sebab ZA

biasanya kalau pagi-pagi senyum dah sampai ke telinga petanda orang tu sedang gembira.tak kurang juga petanda ada yang tak kena di otaknya.haha...tak apa,senyum tu tetap sedekah walau apa pun maksud di sebaliknya...(konklusi sendiri)
tapi pagi ni aku senyum sebab baru lepas baca entry incik ZA.sebenarnya tak berapa nak minat sebelum ni.cuma masa awal-awal pembabitan aku dalam dunia blog ni aku suka follow the followers.so,one of his followers is my ex-housemate.itupun sebab nickname ZA macam orang yang aku suka masa zaman sekolah dulu.kahkahkah..semuanya at random ok.tak ada sebab masih ada perasaan ke apa.jangan salah faham...terima kasih...;)
secara positif nya aku masih menjadi his follower sebab aku suka tulisannya.ringkas tetapi teratur.mungkin sebab dia orang pentas.jadi perkara sebegitu pasti tidak asing untuknya.(aku juga pernah berangan untuk jadi orang pentas.)
aku tak suka kolaborasinya dengan si gadis berbaju kurung!tapi masih tahniah untuk dia sebab lagu tu tetap menang..senyum lagi...nah,mendalami dan memahami kehidupan orang lain dapat membantu kita mematangkan & membuka fikiran dengan lebih luas.dapat juga menerima walaupun atas benda yang kita tak suka..tak kurang juga membantu kita untuk turut tersenyum di atas senyumannya..
ZA

No comments:

Post a Comment