Tuesday, January 11, 2011

i wish...

kali terakhir aku menangis bila? entah,aku pun tak ingat dah.sebab sejak kebelakangan ni aku memang dah jadi hati batu dah..susah nak nangis. dulu lain lah..jiwa tak kuat lagi...rapuh macam banyak minyak sapi..

'baru teringat',kali terakhir aku nangis kalau tak silap, bulan oktober lepas masa anniversary ngan incik boyfie.tu pun bukan sebab sedih,tapi terharu & rasa bersalah sebab dah spoil kan surprise yang dia buat.kahkahkah..sory sayang!

and for the beginning of 2011 rasanya belum ada setitik air mata ni yang TERkeluar dari kantungnya.eheh!so, aku rasa it is not too late kalau aku nak ber azam untuk taknak menangis lagi.ok?
senang cerita,aku akan kira untuk 2011 ni berapa kali aku akan menangis..hahahaa..macam takde kerja lain ek?takpe,kita tengok dulu macam mana ok?actually nak cakap, this is a part of my wishes for this year!yang lain tak mau cerita!babai!

No comments:

Post a Comment