Thursday, January 6, 2011

kedah

selamat pagi dari polytax & accounting services...(nama company aku buat praktikal lah)...hari ni tak ada kerja...so aku cuma mengadap laptop sajalah..nak bukak FB confirmlah kena block.eheh!so, just a simple update here...cuma nak bagitau yang esok & lusa aku ambil cuti...tujuan?nak pergi kedah malam ni sebab abang aku nak bertunang hari sabtu nanti...so,malam tadi dah siap packing baju and the other things yang diperlukan.balik nanti tinggal berehat and baca buku undang-undang sebab balik dari kedah hari ahad tu terus nak ambil ujian komputer!penat kan? ;)
entah sempat ke tak nak baca semua benda-benda tu aku pun tak tau..kalau tak sempat alamatnya bayar lagi lah!kehkeh!!!

sebelum pergi ni nak doa banyak-banyak semoga selamat perjalanan pergi dan balik...semalam mimpi gigi patah buat hati gundah!mintak-mintak takda apa-apalah..mainan tidur cuma.;)

No comments:

Post a Comment