Friday, December 10, 2010

sekalung tahniah~

masa exam period,hari-hari aku kira berapa pointer yang diperlukan untuk menaikkan cgpa yang telah sedikit tergelincir dari semester lepas...bersama teman tidurku killa aku meluahkan kerisauan yang panjang..owh....bagaimanakah???detik demi detik,masa ditunggu telah pun tiba..bersaksikan teman sejawat praktikalismaku,jari jemariku baik kaki atau pun tangan, sudah mula kebiru-biruan keungu-unguan...
ku buka student portal yang sehari sebelumnya telah kubuka tapi direject sebab tak melunaskan hutang mengcompletekan SUFO evaluation yang diminta pihak uitm...bagus!
dan haini aku telah dilayakkan untuk menyemak keputusan dengan rasminya...tapi entah kenapa,masalah mana yang timbul menyukarkan proses itu...sabar jela.....dan amy bersuara menyuruh aku semak di email...perlahan-lahan dengan ketenangan 50-50 kubuka satu persatu...PAP!!! terpampang di situ... Ya Allah!!!!!!terbeliak lagi biji mataku..hahahaa.....Alhamdulillah...syukur...rezeki ku lagi semester ini.....sesungguhnya Allah Maha pemurah memberi rezeki pada setiap hamba-Nya...;)
di dalam hati aku menjerit " mak!!!!!saye dl lagi!!"
tahniah untuk diriku.....;)


p/s: unexpected sebab tepat-tepat dapat my minimum target..kena usaha lebih semester depan..;)

2 comments: