Thursday, December 23, 2010

rumitnya cinta


cinta is rumit!kalau tanya kat sapa-sapa pun mesti diorang agree..heheh!kenapa aku kata cinta tu rumit? sebab kita kena faham kesemuanya..maksud aku,kalau kita perempuan,kita still kena faham laki-laki ni macam mana....and kalau laki-laki pulak,still kena faham orang perempuan ni macam mana....lebih rumit kalau pasangan kita tu susah untuk meluahkan perasaan atau kemahuan atau ketidakpuashatiannya..asyik nak tunggu orang faham sendiri..mulalah bagi sign mengarut-ngarut bagai..angin tak tentu pasal..hempas barang sana-sini...tapi bila orang tak faham,sakit hati pun datanglah!nak salahkan sapa ek??;)

lelaki or perempuan
mana lagi rumit? lelaki ke perempuan??owh,walaupun aku perempuan @ oleh sebab aku perempan,aku akan kata - perempuan lebih merumitkan!sebab diorang@kami ni terlalu sensitif if nak di bandingkan dengan kaum lelaki...lelaki tak suka ambil tahu or fikirkan benda yang remeh-temeh...tapi kalau perempuan,even sekecil mana pun perkara tu,boleh jadi besar jugak!haish....sepatutnya lelaki kenalah faham....kadang-kadang perempuan ni bercakap melalui hati@ body language!jarang nak menggunakan bahasa yang lagi senang..tak mencabar!hahahaa...jadi,kenalilah kaum hawa sebaik-baiknya....;)
bagi yang perempuan pulak,kena ingat satu benda...lelaki memang tak banyak kerenah..langsung!tapi jangan sesekali anda "BOHONG" mereka!!!sayang dan jujurnya anda pada pasangan dah cukup untuk buat diorang ni senyum dan tidur dengan lena...siap temimpi-mimpi lagi.hahaaa..




No comments:

Post a Comment