Wednesday, December 22, 2010

no title!haaha

actually tak tau nak tulis apa hari ni..even dah beberapa hari tak update,i still don't have the idea...why? aku pun tak tau..hahahaa....oklah,sebenarnya beberapa hari ni aku busy sikit....dari hari khamis minggu lepas lagi...asal balik kerja je,kakak aku ajak keluar..haish..penat doh!tapi aku gagahkan jugak..(name kaki jalan memang gitu...)then balik-balik rumah tu,tidur lah jawabnya...mana tak,balik-balik dah pukul berapa...pagi-pagi pulak dah nak pergi kerja...gila kau tak tido...hahaha....tu lah aktiviti aku sampai hari sabtu....
hari ahad pulak lagi best...keluar dengan GBS(geng bas sekolah>>le'o-combi-amy)mulanya aku malas jugak nak ikut,sebab penat asyik keluar je kan..ingatkan nak rehatlah sebab isnin nak kerja pulak...tapi bila fikir-fikir macam rugi pulak kalau tak ikut..ye lah,dapat jumpa diorang bukan selalu,..(except my practical-mate lah,amy)so,aku decide pergi jugak.....
then kitorang tengok wayang cerita "hantu kak limah balik rumah". cerita dia memang mengarut habis!sumpah!tapi nasib baik kelakar!mula-mula aku macam layankan jelah..tapi bila semua orang gelak macam nak pecah panggung,feel tiba-tiba datang..masa tu baru aku focus!tu yang jadi kelakar tu....ramai-ramai kan...best gila!...balik-balik tengok wayang tu macam tak puas lagi...kitorang pun pergilah karoke...sejam je..sebab masa tu dah malam....kang balik lambat-lambat semua dapat ceramah free!!hahahaa...balik tu dah tak banyak cakap sangat lah sebab masing-masing dah penat + memikirkan esoknya nak kerja...hahahaa..apalah kawan-kawan aku ni...tak pelah korang,lain kali kita keluar lagi..tapi tunggu duit masyuk sikit,boleh shopping!hhoorayy!!
oklah,stop dulu..tak dapat nak upload gambar sebab kat ofis tak boleh nak bukak facebook..so tak boleh nak curi gambar kat page combi....yang lain pulak pada amy..entah bila zaman baru boleh tengok!haha..jangan marah ye miss amy..;p

p/s:
1)panjang cerita sebelum nak tengok wayang tu..tapi aku malas nak tulis..haha
2) padah asyik keluar pakai lens pagi sampai malam,minggu ni terpaksa pergi kerja berkacamata!;(

3 comments: