Sunday, August 5, 2012

di sebalik kekalahan DLCW

mari tambah-tambahkan lagi satu muatan.

sebenarnya tadi aku adalah yang tersangat tercabar kesabarannya. sebab senggugut aku menggila. macam amukan pocong gayanya.

aku tak tahulah nak cerita macam mana. tapi baru nak start game badminton,mak ajak pergi beli makanan. oleh sebab kereta yang ada cuma 2kereta manual, aku pilih kereta yang aku biasa lenjan. makanya walau hati dah rasa semacam, aku lenjan kan jugak,

sesudah selesai membeli, marilah pulang. belum sempat membelok di lampu isyarat, kereta mampos dengan bangganya. kepala otak lah. gua tengah sakit perut kau nak tersadai tepi jalan. akhirnya aku ikut perkembangan DLCW melalui twitter. kalau aku tgk tv mungkin dia boleh menang kot.hahahahhaaa

sayang seribu kali sayang, tak dapatlah baskin robbin free ya.huhuhuu
tapi apepun, DLCW sentiasa di hati rakyat Malaysia you are the hero. :)

No comments:

Post a Comment