Tuesday, November 24, 2015

Second start.

How i miss to do this. Writing after three years. I found that it is not easy. Sebab macam-macam nak tulis tapi sometimes it just can't be share for all. Btw so many things changed in my life.. Up to this point, what can i say is... i am a wife.. also a mother.. Alhamdulillah everything are going fine.

Cumanya, ujian tetap ujian. Setiap perkara yang kita lalui, mungkin tak sama.. atau... takkan sama dengan apa yang orang lain lalui. Bersyukur itu perlu. setiap yang terjadi pasti ada hikmah yang tersembunyi. Begitu juga aku. Untuk tiga tahun ni aku alami fasa yang sangat-sangat mencabar dan itu yang banyak mengajar aku. Hidup bukan perkara mudah. Sepertimana aku sentiasa mengingatkan diri sendiri. Kadangkala kita terpaksa terima 'apa untuk kita'.

Sebelum ni aku banyak cerita tentang ayah. sadly to say, he passed away on March 2013. And the most sad thing about it, we knew that he actually suffered from cancer only a day before his death. Al-Fatehah untuk arwah.

(take a few minute break to recall everything)

................
................
................

No..it takes hours and i still don't know how to write.. its okay.maybe later.. 

::Good things always take time. :)


xoxo.-fk

No comments:

Post a Comment