Thursday, October 7, 2010

macam arteri tesumbat!

banyak bende nak cerite..tapi entah..bila cakap xsame nk tulis nih..ade yg tesekat2..macam "arteri tesumbat"!hahaaa...ayat ni aku copy paste cerita katun sebenarnye..jadi bahan housemate2 aku..sengal!

penat!sumpah! xtipu.sangat penat minggu ni.even ade ponteng2 kelas pon still rase xcukup rehat...nak kate demam x..tp minggu ni je dah masuk 3kali aku makan panadol!damn!!ketagih aku xlame lg..(mintk jauhkan)ok,dh tesekat dah..nk tulis ape td bekobar2 sume dah hilang..same macam time jawab test td...bekobar sangat last2 hampeh soalan susah nk mampos!tinggal2 space tp at last bape baris je yg aku tulis.hahaa....
ok,tgh2 aku tulis entry ni plak dpt msg boyfren bgtau xdpt jwb test jepun...rase mcm nk marah je..tp kesian jugak...hahaa..xpelah,bialah.nk buat macam mane....dah dia kate xtau arini ade test...tp satu aku memang pantang,kalau bende2 blaja ni buat memain..hish..xsukelah.kadang2 mmg aku pn bile dh xlarat malas ah jugak..tp kalau nk ignore terus tu  mmg bukan aku la...mmg time tu jugak tebayang muka mak aku yang kat umah..bile igt mak,mmg xde alasan lagi la...study bagai nk gile jugak la aku..hahaa...mak mmg inspirasi aku...motivator aku.,..tq mak..i luv u so much! :-p
dah,balik topik asl..ape aku merepek2 pon aku xtau ..patut pn xde org singgah..ahhh..peduli hape aku..janji aku puas!nah!dh cukup!
ok,sebenanye nk cakap pasal exam jugak..sebb final exam dh dekat dh..tinggal brape mggu je ni.. habisla makin tesumbat arteri dek kebimbangan.(bak kate amy)...tp physically mentally,both serius xready lagi!hah..amik tunggang telangkup lagi ayt den!-_-
study week kali ni rase aku xbalik(mungkin)..sebb saje je..haha..xdelah,mestilah nk study..lgpun after exam,next semester i'll not be in shah alam lagi dah..sbb dapat praktikal dekat JB-_-..duduk rumah..seronk!!yeah!!hari2 makan mak masak....men ngn ank2 sdare aku yg aku dh rindu sgt2 dh ni!and also xbalik sebb nk kene dating jugak before study utk final ni.....hahaa...pasni dh jauh2 xbley dah dating2 ni...)
ok,stop dulu..dadaa....-_-

No comments:

Post a Comment