Sunday, September 19, 2010

Ya Tuhan...

kembali ke rumah sewa sudah....)
memulakan hari2 yang baru...semoga perjalananku diberkati-Nya..

hari ni aku rasa happy..mengenangkan hari2 yang telah aku lalui..walaupun ada yg pahit,tp yg manis tu sudah membalancekan..kira neutral lah..p

Ya Tuhan..sesungguhnya kebahagian itu tertulis untk setiap insan pastinya..seperti aku yang mencari sinar telahpun menemui maksud di sebalik yang tersirat...Alhamdulillah..jika sebelum ini mungkinnya kurang keyakinan atas kasih yang tercurah,tapi hari ini telah pasti aku tak salah menerima yang telah diberi...terima kasih  "awak"...)
maafkan jika aku selama ini membuta tuli atas setiap perlakuan...mengikut hati takut terguris tetapi enak2 mengguris perasaan orang lain...ye..aku tau bahasa aku bercelaru hari ini..tp baca jelah...tidak penting selain isi dan mksud yang hendak kusampaikan di sini...sengaja juga mungkin untuk menambah kekeliruan...;)

jika dulu aku mengaharapkan kasih,kasih tidak kesampaian..empunya badan tak sudi atau mungkin ada yang dipendamkan...wallahualam...tapi mungkin segalanye telah tertulis..dia bukan untukku biar beribu tahun ku tunggu..mungkin ada baiknya di situ yang kita tak tau...apapun,syukur sebab aku telah ditemukan dengan seorang yang ikhlas..biarpn sedikit masa dulu aku pertikai keikhlasannya..pertikai kasihnya..pertikai perlakuannya...kesabaran meleraikan segala2nya....aku cuba untuk tidak memberi kasih sepenuhnya,bimbang membazir pada yang tak sepatutnya,takut merana jiwa..tapi hakikatnya dia yang terbaik untuk ku di kala ini..dan kuharapkan sampai ke akhir penghidupanku...amin...akan kujaga simpulan kasih ini sampai termeterai satu ikatan insyaAllah...)

No comments:

Post a Comment