Wednesday, April 28, 2010

eeeee.....

xsuka2!!!!hahaha..actually i just watched ADAMAYA on tv3..ish,geram betul dengan Maya nih!dah ada husband punyalah handsome...baik pula tu..anak pun comel..kenapa mesti layan si dani yang sewel tu???tak paham2..hmm...dani pun satu..ada ke orang macam tu??dah macam gila talak pun ya juga aku tengok..tak patut betul...hmmm...harap2lah aku tak kena benda2 macam tu...buatnya esok2 aku kahwin dapat husband macam si dani tu,pengsan aku.,...hidup dengan orang yang jiwanya entah kat pempuan mana ntah..alahai...simpang malaikat 44..
hhmm...tiba2 je aku teringat kat si dia...ntah2 dia pun teringat kat ex-girlfriend dia tak..maklumlah..lelaki ni kalau dah sayang teruk juga..sampai tak boleh nak lupa...hmm...dahla aku ni mulut al-celupar sikit..asyik nak sakitkan hati je..hahaha..apa boleh buat...natural being dah tu..takkan nak hipokrit pula kan..tapi harap2 tak la sampai jadi macam tu kan...=)
actually aku risau juga..yela...hmm...dia pun dah cerita semuanya kat aku...so,bila tau dia berbaik ngan orang yang dia pernah sayang,mestilah terasa juga kan..walaupun aku jenis tak ambil kisah pun sebenarnya..mungkin sebab melibatkan perasaan...hahaa..emosi pula aku ni..haishh!!!jangan2...tak baik fikir yang bukan2 kat orang yang kita sayang..betul tak?hehe..apa2 pun korang doakan lah ak kahwin nanti dengan orang yang betul2 sayangkan aku ya..semoga aku tak kecewa dihari tua..hahaha..poyos gila!!!belajar pun tak habis lagi dah berangan nak kahwin..gatal betul..haha...tapi takpalah...semua orang mestilah ada impian kan..and semua kena ada perancangan....walaupun segalanya telah di tentukan...
sekian dulu dari lubuk hati...muuahh!!=)

No comments:

Post a Comment