Monday, April 26, 2010

bila rindukan rumah...

ok..nak tau siapa mereka??mereka lah inspirasi hidup aku.,..=)

sama tak muka aku ngan diorang??mestilah korang tak tau kan..hahaha..apelah aku ni..tak apalah, aku cuma nak share ngan korang supaya korang pun sayang parent korang and jangan sesekali sakitkan hati diorang,..mungkinlah kadang2 tu ada jugalah yang "tersakitkan" atau "terguriskan" hati..tapi at least, kita sama2 lah cuba elakkan..=)

yang comel dan montel ni plak permata hati keluarga kami yang pertama...dialah sinar..hahaha..tapi jangan tak tau..kadang2 menyakitkan hati juga..biasalah kan...haha...dengan dia jugalah aku selalu bergaduh...gaduh2 manja...sedap gomol budak nih...cute sangat hahaha..habis aku balun cukup2..hm,yang ni nama dia :

MOHD ZHARFAN HAZLAMI HAIRUDIN...

yang gila kamera ni pula anak buah kedua aku..=) comel kan?? tapi yang ni gambar beberapa bulan yag lepas...gambar terbaru aku tak sempat nak snap lagi la sebab dah lama tak balik rumah,,,rasa rindu pula kat diorang ni..alahai....my mum cakap dia dah pandai macam2...kesianlah kat mak aku..kena jaga dua orang cucu yang sangat aggresive..hahaha..ok..yang ni pula nama dia:

NURZAKIRAH HUMAIRA HAIRUDIN...

bila rindukan rumah...aku rindukan mereka.......=))










No comments:

Post a Comment