Sunday, April 17, 2011

sandwich special ke spespoil?

it happened last year..tiba-tiba teringat pulak.huhu..

masa tu aku & my housemates bersiap-siap untuk berkelah keesokan hari...aku mengambil tugas masak nasi lemak dan buat sandwich...(boyfriend ikut sekali kenalah masak.baru special..)..lagipun selalu masak sardin memang kerja aku kecuali kalau amy(bff) ada dia yang masak sebab banyak pulak alahannya..macam orang mengandung makan sardin pun loya.hahahaa...jangan marah ye..

ok...selesai semua benda orang lain pun tidur sebab nak bangun awal.aku biasalah excited tak kena masa memang payah mau tidur.tibalah masa untuk masak sardin...masak punya masak, encik boyfie message..dengan handphone di tangan,aku masih lagi masak dengan yakin...biasalah orang bercinta...asal message je senyum sampai kat telinga....rasa punya rasa sardin tu tawar je....bukan main lagi ye...

dah siap...
-
-
keesokan hari......
pagi-pagi lagi incik boyfie dah sampai.terkulat semua tak siap lagi..tulah...siapa suruh janji pepagi...mamat tu memang punctual punya orang..
-
-
dah separuh perjalanan,cik raihan minta sandwich...
-
-
-
-satu gigit
-
-
dia pun berbunyi "ok...1st impression... M.A.S.IN!!!!!!"

sumpah macam garam tumpah!hahaha



------ nasib baik masa balik boyfriend saya bisik "takpe..awak masak saya bedal aje...tapi nasi lemak awak masak sedaplah..."
hehee....

p/s:sila ambil iktibar..nak masak tu masak je...jangan berangan...huuuhhuuu..

No comments:

Post a Comment