Thursday, July 29, 2010

aktiviti sehat...=p

ok,kali ni sebenarnye aku nak cakap yang aku ni..hantu bejalan...korang bagilah cadangan nak pegi mane2,for sure aku org 1st yang agree..hahahaa....kalau tanye2 member2 aku pn,dri member sekolah,sampailah memember satu universiti...dorang pasti2nye akan ckp bende yg same....
1)kuat makan
2)kuat tido
3)kuat bejalan..
tu aku admitlah...nak buat camne...kalau duduk diam je,migrain aku pun datanglah.tu pasal kat umah time2 cuti semester aku slalu je kene migrain..hahaa..

hmm...before cuti semester lepas,aku dah berangan2 ngan hosmet aku nk g holiday awal sem ni....sebabnye sem depan kitorg maybe da xjumpe da...huhuhu...so,dengan suke hatinye aku suggestkn utk pegi pangkor island...syok eh....tebayang2 dh ni...

then,waktunye pon tibe....jeng3...plan punye plan....pk pnye pk,musnah harapan bangse negare....masing2 ngadap maslah financial...so,we all make up a decision yg baik punye......demi menjimatkan kos...hahahaahaha...


ok,then kitorg agree utk buat aktiviti sehat...aktivti daki bukit...BUKIT BROGA....huhhuuu...best wooo....excited....tp esok nk pegi broga ni...boleh pulak member aku si rai ni tibe2 bebunyik..."eh,jom kite pegi putrajaya...ade flora festival.." malam tu jugak kami2 ni pegi...solek sakan mcm nk pegi dinner...hahaahaaa..
buat love tp mcm xjadik..haha
byk sebenarnye pics yg kitorg amik we enjoyed it...then kitorg balik around 12.30a.m....balik2 je lapar semua orang weh...tak teringat makan...then we decided to makan2 at kfc....tp hampe sbb semua yang kitorg order dah abis dah....last2,mcD jugak lah yang kitorang tibai..
habis makn (+sembang2 ngarot2) masing2 wt hal sndiri..ade yg tido..ade yg msg boipren..hahaa..aku plak...g dpur masak sardin...dlm kul 2 cmtu kot...gile ngntok...tp demi nk bekal sandwich utk hari esok,ku gagahi jue..hahaaa...ayt kau piza...bengong..ok..dlam kul 2lebih cmtu,aku pn bersedie melelapkan diri.....

masuk pkul 4.30 aku pn tebangun..excited..hahaaaa...aku pn siap2 and kejotkan mereka2 ni sume yg masih bemimpi...tp tu la...bgun2 je masing2 dalam kepale tibe2 je tepk..."betul ke nk g daki bukit nih...tido xcukup...larat ke x..." hahaaa...xsangke korg pk mcm aku pk...tp demi xnk hampe,sume buat2 gagah je..bwekk...sorg pn xckp smpi lah misi selesai...tp xseme yg sampi 4th peak taw..2org housemate aku smpi 3rd peak je...hahahaa..xlrt dh...=p

waktu ketibaan..hahaa


at 2nd peak wif mieza


para peserte( camerawoman xnampak..maaf ejah.=p)






ok,ckup kt broga..then kitorg pn penat....eh,lupe nk ckp..kitorg pg2 tu semue xmandi..hahaaa...motif??sebb kitorg nk merase mandi air terjun tekala...on the dot after settle turun bukit broga, kitorg pun belengas(melekit2 bahase mane ntah)...so,kitorg beli makanan trus g destinasi seterusnye.....

here we are...
berenang beirama..

konon2 jek lemas...huhu

ok..hahahaaa....lepas mandi2 kitorg pn trus balik....dh,tu je....=))

p/s: nk pegi bejalan lg tp xtau nk pegi mane pulak....huhuhuuu

3 comments:

  1. ketala tu bahase jawe ke kila???hahaa...tekala=ketala....boleh2...

    ReplyDelete
  2. hahahha...salah r...typing eror..haha
    xde pon jawe nye di ditu..hagagaga

    ReplyDelete