Friday, June 4, 2010

angan berangan taik minyak...

hahaha..dah lama aku xpost apa2 kat blog rupanya...maklumlah..balik2 rumah je cuti ni,terus aku secara rasminya appointed as bibik kehormat..mau tak bz aku dibuatnye..huhu..apa pun,seronok juga dapat melayan kerenah 2 orang anak buah kesayangan aku..

hampir2 penyek jugalah ucu diorang ni tiap2 hari..haha..kelakarlah..macamana nak kahwin ni???adoyai..baru jaga 2 orang dah nak pengsan..=p

ok..tett..tu saja2 nak kongsi pengalaman..nk cakap jugalah..kalau korang jenis yang tak sabar,baik jangan jaga budak..habis korang lempang je lelaju..confirm!hahaha..

berbalik pada topik hari ini..
hahaha..apalah aku ni..angan2 taik minyak je nak ada blog ni sebenarnya..tup2 sampai masa..kekeringan idea..=D
tak apalah kan..orang cakap,tak cuba tak tau..ceh,poyo jap..macam apa je..=p
niwey,i'll keep it up!
ni sebenarnya aku dah boring sangat hari2 duduk ngadap fb je..nak temuntah dah..
oklah..stop sini dulu....nak tido..zzzzzz...=))

No comments:

Post a Comment